loading...
کـــــاریـــزمــــــــــات
آخرین ارسال های انجمن
نوید شتابی فرد بازدید : 84 1392/10/12 نظرات (0)

 

تذکر رهبری به هاشمی رفسنجانی
مقام معظم رهبری : فرزند من و خانواده من خودشان می روند و خودشان خرید می کنند. نان می خرند. ماست می خرند و می فهمند که قیمت امروز نسبت به دیروز عوض شده است.

بخشی از مصاحبه با محمد حسین صفار هرندی :
حضرت آقا اوایل سال 70 به آقای هاشمی گفته بودند که زندگی مردم دارد خیلی سخت می شود و گرانی ها طاقت مردم را بریده است. من با ادامه سیاسیت هایی که منجر به فقیرتر شدن مردم می شود، موافق نیستم. آن موقع سیاست هایی را در قالب حذف یارانه ها دنبال می کردند. آقا فرمودند من مخالفم. آقای هاشمی گفته بودند یک عده ای می آیند جو سازی می کنند و به شما می گویند. شما قبول نکنید. این طور ها نیست. وضع مردم خوب است. آقا گفته بودند این چیزی که می گویم از این جاست که خانواده خودم برای خرید می روند و یافته های خودمان است. این طور نیست که کسی برای ما خبر آورده باشد.

فرزند من و خانواده من خودشان می روند و خودشان خرید می کنند. نان می خرند. ماست می خرند و می فهمند که قیمت امروز نسبت به دیروز عوض شده است. برخی از آقایان مسئول هستند که سال تا سال قیمت و نرخ ها دست شان نیستند برای این که هیچ وقت، تو هیچ مغازه ای پیدایشان نشده است و در زندگی عموم مردم نیستند و معلوم است که با این وضع خبردار نیستند. بعضی وقت ها برخی خبرنگارهای زرنگ رسانه ای هم هستند که گاهی اوقات سوال می کنند که فلان چیز الان چه قیمتی دارد و طرف مسئول هیچ چیز نمی داند.



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsine.com
نوید شتابی فرد بازدید : 722 1392/06/04 نظرات (0)

روزنامه محلی صبح کرمان بنا بدلیل جنبه زیاد مقامات دولتی توقیف و مدیر مسئول روزنامه بدلیل انتشار مطلب پایین که حاوی توهین به مقامات و نظام مقدس اسلامی ایران بازداشت شد

 

 

 

 

 

آخه مرض داشتی با این کارت چند خانواده رو از نون خوردن بندازی؟

اینجا ایران است.باید توقعات رو کم کرد

 

نوید شتابی فرد بازدید : 151 1392/04/03 نظرات (0)

 

این مشکل همه اونهایی هست که در هفته اخیر برای شیر خشک نوزادشان مواجه شده اند

نمیدونم چی بگم و از کجا بگم.

موندم انتقال دولت چه ربطی به شیر خشک نوزاد داره دیروز کل شهر رو زیر پا گذاشتیم تا شیر خشک برای پسر خالم پیدا کنیم که نتوانستیم و پیدا نکردیم.به هر داروخانه ای که رفتیم گفتند فعلا نداریم یا تموم کردیم و ازشون هم میپرسیدیم چرا ندارین و کی میارین جوابشون برامون این بود که به بازار نمیفرستن تا قیمتها معلوم بشه جالبش هم اینجاست که کسی هم پیدا نمیشه به اون عو-- که نبض شیر خشک دست اون بی---- هست،بگه ع--- وقتی که قیمت طلا و دلار سر به فلک گذاشته بود شیر خشک هر قوطیش 85000ريال بود حالا که قیمتها افت کردند تازه از خواب بیدار شدی و به فکر افزایش قیمت افتادی؟؟؟

مسئولین هم که برای انتقال دولت رفتند مرخصی،انگار نه انگار که فعلاً مسئولیتی دارند.

 

آیا یک کودک سه روزه میدونه احمدی نژاد و روحانی کیه؟؟؟

آیا یک کودک دو ما هه میفهمه سیاست چیه؟؟؟

آیا یک کودک چهار ما هه میفهمه انتقال دولت یعنی چه؟؟؟

آیا نوزادی باید قربانی سیاست افزایش قیمت و احتکار شیر خشکش بشه؟؟؟

ملتی که برای حفظ آرمانهایشان حماسه ها میسازند و جواب دشمنان این مرز وبوم را با میلیونها مشت میدهند.آیا جواب مسئولین برای ملت باید این باشه؟؟؟

آیا جواب حماسه و لطف مردم باید احتکار شیر خشک نوزادشون و افزایش قیمت مواد غذایی و لوازم مورد نیاز کودک هست؟؟؟

 

و سوالات دیگه ای که مسئولین باید جوابگو باشند

نوید شتابی فرد بازدید : 181 1392/03/25 نظرات (0)
حضرت آیت الله خامنه ای: اخیرا شنیده ام که از شورای امنیت ملی آمریکا کسی گفته این انتخابات ایران را قبول ندارم، به درک که قبول ندارید. اگر ملت می ایستاد تا ببیند شما چه چیزی را قبول دارید و چه چیزی را قبول ندارید کلاهش پس معرکه بود.
 
 
زنده باد رهبر ایران
زنده باد مردم ایران
نوید شتابی فرد بازدید : 139 1392/02/17 نظرات (0)

اخبار رسيده از صنعا پايتخت يمن حاکي از آن است که يکي از سرشناس ترين شيوخ وهابي در اين کشور در فتوايي جديد نشستن زن بر روي صندلي را حرام دانسته است.
اين شيخ سلفي که "الحبيب عمر بن محمد بن سالم بن حفيظ" نام دارد،‌ در فتواي احمقانه خود گفته:‌ اگر زني بر روي صندلي بنشيند،‌ از اسلام خارج مي شود زيرا نشستن زنان بر روي صندلي باعث مي شود که جن ها با او نکاح (عقد ازدواج) کنند و لذا او از دين اسلام خارج مي شود!
وي در ادامه افزود: در روايات آمده، اجنه زناني را که بر روي صندلي مي نشينند،‌ به عقد نکاح خود در آورند، و اين باعث ايجاد فساد مي شود و زن را از اسلام خارج مي کند!
"الحبيب عمر بن محمد بن سالم بن حفيظ" همچنين گفت: صحابه و ديگر انسان هاي نيک همگي بر روي زمين مي نشستند و از صندلي به هيچ وجه استفاده نمي کردند. اگر در نشستن بر روي صندلي خير و صلاح بود و موجب نزديک شدن به خدا مي شد، بدون شک صحابه اين کار را مي کردند!
اين مفتي وهابي افزود: صندلي و مبل ساخته غربي ها است و اين خود نشانه اي است بر صحت فتواي بنده. صندلي و مبل به گونه اي طراحي و ساخته شده که انسان را به گناه مي اندازد!
گفتني است "الحبيب عمر بن محمد بن سالم بن حفيظ" ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۱ ميلادي از سوي يک مؤسسه اردني به عنوان يکي از ۵۰۰ شخصيت هاي با نفوذ در جهان معرفي شد.

 

 

از آنجایی که  هیچ پایگاه خبری پاسخی به این خبر و فتوا نداده مدیریت شهریاران پاسخ را به عنوان پی نوشت دنباله مطلب میگذارد

پی نوشت:این مفت خوران شکم گنده کردن کلف که از لحاظ بدن کمی بالاتر از کرگردن رتبه بندی میشن اولین فتوای احمقانه نیست قبلاً هم خوردن خیار و دست زدن به موز و رفتن به بیرون با نامزد خود که به نکاح شرغی هم در آمده اند رو هم حرام دانسته بودند باعث مرتد شدنشان میدانستند وحال نشستن روی مبل و صندلی را باعث مرتد شدنشان میشود با این حساب همه مسلمین چه سنی چه شیعه.اگر اینطور بود بزرگان ما بر منبر جلوس نمیکردند و مردم را رهنمود نمیکردند چون باعث دوری از اسلام میشد حال چون در اسلام به برابری زن و مرد اشاره شده پس مردان هم به طور غیر مستقیم نیز مورد اشاره این مفتی وهابی که اصل ونصبش معلوم نیست،هستند.

همه ما میدانیم که صندلی و مبل از زمان نوح تا به حال بود فقط از لحاظ ظاهر تغییر کرده و اگر هم اکثر فیلمهای تاریخی که به قبل از اسلام هستند هم نگاه کنید به این موضوع پی میبرید.

نکاح جن و آدمی؟جالبه مگر خدا نفرموده همه چیز را برای شما انسان آفریدم حال موجوداتی که از لحاظ آفرینش پایین تر از ما هستند و بزرگشان که غرور گرفت بر آدم سجده نکرد حال بیاییند آدمی را بطور یک طرفه بنکاح خود در بیاورد؟؟

 

 

فسادی را هم که اشاره شده مربوط به شیطان هایی که از وهابیان حمایت میکنند میباشد که در کره زمین ایجاد فساد نمودند به خون بیگناهان تشنه اند و به جسدی که مطعق به حدود1400سال پیش میباشد رحم نکردند و این وهابیان شکم گنده بی بند و بار به پشتوانه آنان است که با این فتواهای بیشرمانه و احمقانه خود قوانین و احکام الهی و اسلام و قرآن را زیر سوال میبرند و منکرش میشوند

 

زنده باد اسلام

زنده باد سنی

زنده باد شیعه

زنده باد ایران

نوید شتابی فرد بازدید : 211 1392/02/13 نظرات (0)

تقدیم به عزیزانی که ادعا میکنند آمریکاییها با افغانها مهربانند و اخبار که توسط شبکه های خبری ایرانی پخش میشوند دروغی بیش نیست

 

از همراهانی که دچار بیماریهای قلبی و عصبی هستند خواهش میکنم ادامه مطلب رو نبینند تصاویری هست که با دیدنشان حالتان دگرگون میشود و مدیریت سایت دوست ندارد دچار عازضه ای شوید

 

به گزارش رحماء به تازگي تصاوير تكان‌دهنده‌اي از "تيم مرگ " ارتش آمريكا در افغانستان منتشر شده است كه نظاميان آمريكايي را در حالي نشان مي‌دهد كه پس از كشتن غيرنظاميان افغان با آنها عكس يادگاري مي‌گيرند.

در يكي از تصاوير نظامي آمريكايي را نشان مي‌دهد و در توضيح آن مي‌نويسد كه اين نظامي با مشكل رواني مواجه بوده است و سابقه سوزاندن همسر خود را با سيگار داشته است و هم‏اكنون در تيم مرگ آمريكا به كشتن غيرنظاميان افغان مي‌پردازد.

در تصويري ديگر، يك نظامي آمريكايي در حالي نشان داده شده است كه سوار بر يك خودروي نظامي است و يك قيچي در جيب لباس فرم وي ديده مي‌شود و زير آن نوشته شده است كه نظاميان آمريكايي براي قطع انگشتان غيرنظاميان افغان قيچي حمل مي كنند.

در اين تصاوير كودكان افغان در كنار سربازان آمريكايي ديده مي‌شود و در توضيحات آن آمده است كه نظاميان آمريكايي در حالي با كودكان افغان عكس يادگاري مي‌گيرند كه در سناريويي به سمت آنها شكلات پرتاب كرده و زماني كه اين كودكان بي‌گناه براي برداشتن اين شكلات‌ها به ميدان مي‌آيند، به سمت آنها تيراندازي مي‌كنند.

تصاويري تكان‌دهنده از كشتار مردم افغان توسط نظاميان آمريكايي
تصاويري تكان‌دهنده از كشتار مردم افغان توسط نظاميان آمريكايي
نظاميان آمريكايي براي قطع انگشتان غيرنظاميان افغان قيچي حمل مي كنند
برگرفته از وبلاگ دوست عزیزم(آنتی ماسون)
 
نوید شتابی فرد بازدید : 441 1391/05/29 نظرات (0)

شبکه سعودی "العربیه" در ادامۀ تلاش های خود برای تحریف واقعیت‌ها در سوریه و تحریک افکار عمومی علیه نظام این کشور، دروغ پردازی ناشیانۀ دیگری را رقم زد.

به گزارش العالم، این شبکۀ سعودی یکی از تصاویر دلخراش زلزلۀ
آذربایجان را که هفته پیش در رسانه‌های ایران منتشر شده بود، به عنوان تصویری از "جنایت منطقه اعزاز سوریه" منتشر کرد.

این شبکه که به خیال خود تصویر مناسبی را در راستای فعالیت‌های خود جهت تخریب نظام
سوریه به کار گرفته بود، پس از افشای این رسوایی، بلافاصله عکس استفاده شده در این خبر را از سایت خود حذف کرد.

 

نوید شتابی فرد بازدید : 439 1391/05/11 نظرات (0)

العالم: نخستین ماجرا مربوط به یک زن عربستانی است که همسر یک فلسطینی ساکن شهر «الطیره» در منطقه موسوم به «اعراب ۴۸» است، که با توجه به قرار داشتن آن در اراضی اشغالی، توانست از رژیم صهیونیستی تابعیت درجه دو کسب کند.

«آلاء خلف» که تا پیش از این تابعیت عربستانی داشت، اکنون در مصاحبه‌های مطبوعاتی خود گفته است که تمایل بسیاری برای سفر به جده دارد.این درحالی است که اظهارات وی با واکنشهای شدیدی از سوی برخی سعودی ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شد، به صورتی که بسیاری داستان او را یک «دروغ یهودی» توصیف کرده‌اند.

دومین ماجرا نیز مربوط به یک دختر سعودی است که به مسیحیت گرویده است.خبری که با واکنش شدیدتری از سوی جامعه سعودی همراه شد.قرار است دادگاه شهر «الخبر» در شرق عربستان، در اوت آینده پرونده مسیحی شدن این دختر ۲۸ ساله به دست یک سعودی و یک لبنانی را بررسی کند. این دو نفر به وی کمک کردند که به بحرین و پس از آن به لبنان برود. وی اکنون داخل کلیسایی در این کشور اقامت دارد.
شاکیان این پرونده پدر و مادر این دختر عربستانی هستند.
این دختر عربستانی در ویدیویی که در اینترنت منتشر کرده، به شدت از بدرفتاری نیروهای گروه موسوم به «هیأت امربه معروف و نهی از منکر» سعودی گلایه کرده است. {با اینکه کارشان بد بود ولی با این وهابی ها و با اون عالمای سعودی و حاکم بدتر از شیطان و  با اون فتواهای مسخره و مضحک حق هم داره... البته قصد تبلیغ برای اقدام به اینگونه کارها رو ندارم}

سومین ماجرا نیز مربوط به حضور زنان ورزشکار سعودی در المپیک ۲۰۱۲ لندن است.. برخلاف دیگر کشور‌ها که این مسأله را افتخاری برای خود می‌دانند، در عربستان زنان ورزشکار با توهین‌ها و حملات شدیدی از سوی افراطی‌ها مواجه شده‌اند.

این توهین‌ها و حملات به حدی رسیده است که برخی این زنان را خیانتکار و حتی فاحشه نامیده‌اند.

این داستان پس از آن آغاز شد که دو بانوی عربستانی به نامهای «ساره»، و «وجدان» با افتخار در یکی از مسیر‌ها مشعل المپیک را حمل کردند.

علاوه بر تفکرات افراطی و وهابی حاکم بر عربستان، زنان در این کشور با محرومیت‌ها و محدودیت‌های بسیاری مواجهند، به صورتی که حتی از کمترین حقوق بعنوان یک شهروند برخوردار نیسند

نوید شتابی فرد بازدید : 473 1391/04/23 نظرات (0)

ادعای مبلغ سعودی مبنی بر انحصاری بودن بهشت برای ساکنان و علمای منطقه "نجد" و برتری داشتن یک فرد عادی این منطقه بر یک عالم مصری، جنجالی را در عربستان به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "سعد الدریهم" استاد شریعت دانشگاه موسوم به "امام محمد بن سعود" در ریاض در صفحه خود در شبکه های اجتماعی مدعی شد، "حق ورود به بهشت در انحصار ساکنان و علمای نجد است".

این استاد شریعت و مبلغ سعودی تأکید کرد: "مدعی عصمت ساکنان نجد نیستم؛ اهل سنت و فرقه ناجیه ممکن است در هر منطقه ای حضور داشته باشند ولی اکثر آنها در این سرزمین هستند".

وی در ادامه ادعاهای خود تأکید کرد: "یک فرد عامی در نجد بهتر از یک عالم مصری است".

"محسن العواجی" از دیگر مبلغان سعودی در واکنشی تند به اظهارات الدریهم گفت: "برخی از افراد به حدی مغرور شده اند که خود را حق و دیگری را باطل می دانند و سرزمین خود را سرزمین ایمان و بقیه را سرزمین کفر می دانند .. به این مبلغ بگویید که در سرزمین هند کافر 6 برابر عربستان مسلمان وجود دارد".

بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی اینترنتی در عربستان با انتقاد از اظهارات الدریهم، مواضع او را نژاد پرستانه دانستند.

جون مامانت راست میگی؟؟

واسه همینه توی سرزمینی که اسلام ظهور که غیر اسلام واقعی همه نوع فرقه ای پیدا میشه از وهابیون و بهائیان و ...گرفت تا سنی های خرافه پسند که یه اقلیتی بنام آل سعود با اون فتواهاهای عصر جاهلیت حکومت میکنه.حالا خدا هم بیاد بهشت رو برای شما انحصار کنه؟؟؟

 

جهنم در انحصار شماست

نوید شتابی فرد بازدید : 389 1391/04/12 نظرات (0)
 
گوجه فرنگی مسیحی است. چرا که وقتی گوجه فرنگی را بطور عمودی برش می دهیم، در وسط آن یک صلیب می بینیم. بنابراین گوجه فرنگی بجای پرستش خداوند، صلیب را می پرستد. صلیبی که بجای خداوند واحد به وجود 3 خدا معتقد است. بنابراین خودرن گوجه فرنگی حرام است.

یک گروه در مصر که به گروه اتحادیه اسلامی مردم مصر مشهور است، ادعا نمود که گوجه فرنگی مسیحی است، بنابراین خوردن آن برای مسلمانان حرام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این گروه با جای دادن به عکسی از گوجه فرنگی در صفحه فیس بوک خود در پایین این عکس چنین نوشت:

گوجه فرنگی مسیحی است. چرا که وقتی گوجه فرنگی را بطور عمودی برش می دهیم، در وسط آن یک صلیب می بینیم. بنابراین گوجه فرنگی بجای پرستش خداوند، صلیب را می پرستد. صلیبی که بجای خداوند واحد به وجود 3 خدا معتقد است. بنابراین خودرن گوجه فرنگی حرام است.

به گزارش تی آرتی، در پی انتشار این عکس به شکلی بسیار سریع در اینترنت 2 هزار و 800 نفر با اعتراض به آن دیدگاههای مخالف خود را در پایین عکس بیان داشتند.

در نتیجه مخالف بسیار سریع کاربران اینترنت با چنین تعبیر و تفسیری، رهبران این گروه بلافاصله گام پس نهاده و نوشتند: ما نگفتیم که گوجه فرنگی نخورید. ما گفتیم گوجه فرنگی را به شکلی که در وسط آن تصویر صلیب نمایان شود، نبرید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 774
  • بازدید ماه : 1,677
  • بازدید سال : 4,720
  • بازدید کلی : 927,635