loading...
کـــــاریـــزمــــــــــات
آخرین ارسال های انجمن
نوید شتابی فرد بازدید : 113 1392/07/12 نظرات (0)

توضیح:هر عددی که که اگر برعکس کنی دوباره همان عدد شوند یا معنی خاصی پیدا کنند برای فراماسون ها مقدس است.


1.عدد 9:به اعتقاد انها خود سلیمان معبدش را نساخت بلکه شخصی به نام هیرام این کار را انجام داده است.به استناد ایه صریح قران حضرت سلیمان 72 تن از بزرگترین شیاطین و جنیان ماننده ازازیل و مردوک را مجبور کرد تا غواصی کرده و از کف اقیانوس برایش مروارید و یاقوت خارج کنند و با انها و برایش معبد بسازند.(عدد 72 عدد قدرت یهود می شود)
واکنش خداوند:72 نفر در صحرای کربلا در راه عبودیت عاشقانه در خون غلتیدند.

اما بعد از این ماجرا(قیام امام حسین)یهودیان اعلام می کنند که شخصی به نام هیرام معبد را ساخته است.

طبقه بندی معمارها توسط ماسون ها به این شرح است.

پایه اول:شاگرد

پایه دوم:ابزاریاب

پایه سوم:استاد

شاگردانی که به عنوان شاگرد به هیرام کمک کردند برای خود یک رمز خاص داشتند که تنها با گفتن ان رمز معلوم میشد که جز کدام طبقه هستند وبر اساس طبقه و رتبه شان بهشان پول پرداخت میشد و تمام رمزها در دست هیرام است.تعدادی از انها به هیرام فشار اوردند که این رمزها را به ما بگو تا ما حقوق انها را دریافت کنیم.ابتدا سعی کردند توسط پول هیرام را بخرند و رمزها را بدست بیاورند.سپس هیرام را تهدید کردند ولی هیرام مقاومت کرد و انها هیرام را تکه تکه کردند.9 نفر از معماران به دنبال هیرام رفتند و قطعات بدن او را به هم چسباندند و دوباره وی را زنده کردند.(به اعتقاد فراماسون ها).
توضیح:عدد 9 را اگر برعکس کنیم میشود 6و6 یعنی هگزا.هگزا در زبان لاتین به معنی جادو است.

2.عدد 11:نشان 2 ستون ابتدایی معبد حضرت سلیمان است.بواز(چپ) و جاشین(راست).رنگ بواز سفید و رنگ جاشین قرمز است.(پرچم ایالات متحده.خط های سفید و قرمز).تمام اعدادی که اگر بچرخانیم دوباره همان عدد میشود یا معنی خاصی پیدا می کنن برای فراماسون ها مقدس است.ماننده:666و11و25و9و69.

باید بدانید که فراماسن ها علاوه بر استفاده از این 2 ستون در مناره ها و عمارت های خود در اتفاقات مهمی که در دنیا می افتد و در برنامه ریزی های اصلی خود نیزاز این نماد استفاده می کنند. چند مورد را ذکر می کنیم

1.فیلم 2012:

در این فیلم که بر اساس اعتقادات خود در مورد سال 2012 و نحوه ی نابودی دنیا ساخته اند و چیزی بالغ بر 200.000.000 دلار خرج این فیلم کرده اند می بینید که خانواده ای که قصد نجات جان خود و ترک شهر را دارند پس از اینکه سوار بر هواپیما از بلایای زیاد و تخریب شهر به طور معجزه اسایی نجات پیدا می کنند زمانی که به 2 برج در حال سقوط می رسند و از ان عبور می کنند هواپیمایشان اوج می گیرد و تمامی اتفاقات به پیان میرسند و حتی هیچ صدایی هم به گوش نمیرسند به طوریکه پس از عبور از ان 2 برج کاملا ازاد و رها میشوند و دیگر خطری انها را تهدید نمی کند و همه چیز به
پایان میرسد.

2.جام جهانی 2010:

جام جهانی 2010 حاوی چند نکته بود

1.میزبانی افریقای جنوبی:
در تمام دنیا عنوان شد که به دلیل وضعیت اقتصادی نامساعد افریقا و برای کمک به این کشور میزبانی به این کشور داده شده است درحالی که دلیل اصلی و به نوعی محرک اصلی گردانندگان جهان برای این کار قرار داشتن این کشور در مدار 33 درجه بوده است.
2.تاریخ مسابقات:

کمتر کسی به این نکته توجه کرد که مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 در روز 11 ژوئن اغاز و در روز 11 ژوئیه به پایان رسید.در ضمن ژوئن و ژوئیه ماه های ششم و هفتم میلادی هستند که شش و هفت جمع شان میشود 13.

13 یکی از مهمترین اعداد برای فراماسون ها است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

3.حادثه 11 سپتامبر:

حادثه 11 سپتامبر که یکی از بزرگترین جنایات داخلی تاریخ ایالات متحده محسوب میشود که برای انجام اهداف بزرگی که در راه رسیدن به نظم نوین جهانی قرار داشت انجام گرفت در روز 11 ماه نهم(در مورد عدد 9 توضیح داده شد)اتفاق افتاد که در ان 2 ساختمان بر اثر اصابت هواپیما تخریب گشتند.

پس از این اتفاق که کشور ایالات متحده خود ان را انجام داده بود و این کار از چندین سال قبل برنامه ریزی شده بود به بهانه مبارزه با تروریسم و به اصطلاح برای تامین امنیت نداشته خود و در واقع برای جامعه عمل پوشاندن به اهداف شیطانی اش به کشورهای افغانستان و پاکستان در خاورمیانه حمله کرد و به طرز وحشیانه ای دست به قتل عام مردم بی گناه زد و مردم دنیا در سکوت کامل تنها شاهد این
فاجعه عظیم انسانی بودند.

اما دلایل داخلی بودن این ماجرا:

کشور ایالات متحده به عنوان یک ابرقدرت نیاز دارد تا جهانیان را نسبت به یک تهدید جهانی متقاعد کند تا این اجازه را داشته باشد که به عملیات و طراحی های نظامی خود ادامه دهد.

و این صحبت هایی که از طرف رئیس جمهور امریکا و افراد سیاسی ان مطرح شد تنها ظاهر قضیه بود و مقصود اصلی از انجام این برنامه تلاش برای رسیدن به هدف های اصلی در خاورمیانه و جهان بود.اهدافی برای رسیدن به حکومت جهانی.برای اثبات داخلی بودن این قضیه شما میتوانید 20 دلاری را توسط تکنیک اریگامی به شکل هواپیما تا یزنید شاهد واقعیتی عجیب باشید پس از انجام این کار شماوحادثه 11 سپتامبر را بر روی دلارمی بینید که از مدتها قبل برنامه ریزی شده بود و در نهایت انجام شد

نکته جالب:
2 روز از قبل از حادثه 11 سپتامبر تمام کارمندان یهودی امریکا مرخصی گرفته و در محل کار خود حضور نداشتند.
ایا بازهم دلیلی برای اثبات توطئه ی داخلی بودن واقعه ی 11 سپتامبر احتیاج دارید؟

3 .عدد 13.این عدد برای ایرانی ها و مسیحی ها نحس است اما برای فراماسون ها مقدس است و در بسیاری از اشکال خود تعداد اجزا را 13 عدد قرار می دهند.

برای مثال:در تصویر زیر در سمت راست ستاره 6 گوش را با 13 ستاره کشیده اند و در تصویر وسط 13 دست گوشه های جسمی با 13 دندانه را گرفته اند.و در تصویر سمت چپ یک چنگ الهه باستان با 13 تار است.

علت مقدس بودن این عدد برای فراماسون ها:

1.ریشه این عدد به مصر باستان و خدایان ان بر می گردد که در ادامه توضح داده خواهد شد 

۲.برای طبقه ممتاز که گرداننده اصلی فراماسونری هستند 13 درجه اشرافی وجود دارد.فراماسون ها باتوجه به نفوذ و قدرتی که دارند این به راحتی از اینعدد در علائم مهم جهانی استفاده می کنند.


علت نحس بودن این عدد برای مسیحیت:

سیزدهمین نفری که در شام آخر مکان اختفای حضرت مسیح را به افراد رومی گفت یهودای اسقریوطی بود که در ازای این کار 30سکه دریافت کرد یک یهود بود.


علت نحس بودن این عدد برای ایرانیها:

در کتاب استر از دفاتر تلمود که کتاب خود یهودیان است گفته شده است که: در زمان خشایار شاه عید نوروز را جشن می گرفتند که در این زمان شاه به فکر حمله به یونان افتاد اما همسر او وشتی با این کار مخالف بود و می گفت:ما که 127 ایالت تحت اختیار خود داریم(یکی از این ایالات مصر بود) پس چه احتیاجی به یونان داریم؟اما شاه یک مشاور یهودی به نام موردخای داشت که به شاه برای حمله به یونان و از بین بردن رومیان اصرار می کرد.
چون اروپاییان و یهودیان به شدت با یکدیگر دشمن بودند و هستند در فرانسه ژوییف به معنی یهود را فییوژ می خوانند تا نفرت خود را از یهود نشان دهند زیرا دوست دارند یهودیان را واژگون ببینند.

موردخای از وشتی پیش شاه بدگویی کرد و به او گفت حالا که با تو مخالفت کرده است پس از مدتی به نحوی تورا به قتل می رساند و پسرش خودش را پادشاهی می رساند.زمانی که شاه به دلیل استفاده از مشروبی که موردخای به او داده بود مست بود و در حالت عادی نبود حکم برکناری وشتی را امضا کرد. در جایی دیگر علت برکناری وشتی را این اعلام کرده است که شاه از وشتی خواست تا برهنه در مقابل سربازان قرار بگیرد(پوشش درایران سابقه ای بسیار کهن دارد) که به دلیل اینکه او ایرانی بود و دینش زردتشت بود نپذیرفت وشاه وشتی را حذف کرد.

موردخای پس از خلع وشتی به شاه گفت که زیباترین دخترها را از تمام ایالات ایران جمع اوری می کنیم تا شما یکی را به همسری برگزینید.این کار چندین ماه به طول انجامید و سرانجام در سال بعد در زمام عید نوروز زیباترین دخترها جمع اوری گردید.

موردخای دختر برادر خود هاداسا را با تغییر نام به اسم استر در بین کاندیداها قرار داد(هاداسا اسم یهودی است).

نکته:استر اسم فارسی است به معنی استار یا همان ستاره.ریشه هردو زبان ایرانی و لاتین آریایی است.
موردخای به وسیله ی یکی از خواجه های حرم که یهودی بود ترتیبی داد که استرهرشب برای شاه قبل از خواب داستان تعریف کند به طوری که هویتش مشخص نشود.و استر از روی عمدا داستان های عاشقانه تعریف می کند.و شاه نسبت به این صدا شرطی میشود و زمانی که در بین کاندیداها صدای وی را میشنود بدون معطلی استر را انتخاب می کند.

توضیح:به یهودیانی که دین خود را مخفی کنند مارانوس گفته میشود.استر و موردخای هر در مارانوس بوده اند.شاه یک وزیر لایق ایرانی به نام هامان داشت که به دلیل ملاقات های مکرر استر با موردخای به انها شک کرد و پس از پرس و جو های فراوان از توطئه ی موردخای و استر مطلع شد و فهمید که هردو یهودی اند و به شاه گفت:از زمانی که این 2نفر وارد حکومت ما شدند دروغ و دزدی را رواج داده اند و کارهای ناپسند در بین مردم زیاد شده است و شاه تمام این حرفها را به استر می گوید و آن تصمیم شوم گرفته میشود و موردخای شب 12فروردین به شاه شراب داده و حکم اعدام هامان وزیر لایق ایرانی و تمام افراد ایرانی را می گیرد.و سرانجام در روز 13فروردین هامان و تمام همکارانش را و77.000ایرانی را در خانه شان قتل عام کردند که خودشان گفته اند 15 قوم ایرانی را نابود کردیم.برای همین ایرانیها روز 13 فروردین از خانه بیرون می روند تا در خانه اتفاقی برایشان نیافتد.مقبره این 2 نفر(موردخای و استر) در همدان قرار دارد و هرساله مراسمی برایشان گرفته می شود.


4.عدد 33:

در رتبه بندی اعداد فراماسون ها تمامی مضارب عدد 11 مخصوصا مضرب 3 مقدس است.
نکته جالب:مضرب 2 عدد 11 مساویست با 22.جنگ غزه 22 روز به طول انجامید.

در رتبه بندی فراماسونری که از رتبه 1 تا 33 است کسی که به رتبه 33 برسد صاحب قدرت زیادی است و ماسون اعظم نامیده میشود .نکته:حداقل سن برای عضویت در لژهای فراماسونری 21 سال است و کسی که عضو لژ میشود هرسال یک رتبه ترفیع می گیرد.پس سن کسی که به رتبه 33 برسد 54 سال میشود.

نکته جالب:ماسون ها معتقدند که یک مرد در سن 50 سالگی به بالا است که از لحاظ تجربه و پختگی به حد کمال و عالی میرسد.در سمبل بسیاری از گروه های ماسونی عدد 33 بکار رفته است.و یکی از مقدس ترین اعداد ماسون هاست.کسانی که به این رتبه می رسند دارای قدرت فراوانی اند و در تصمیمات کشورها نقش فوق العاده موثری ایفا می کنند.برای مثال:

محمد علی فروغی
کسی که عامل نصب و عزل احمد شاه و رضا شاه و محمد رضا شاه بود.وی فوق العاده قدرتمند بود به طوریکه وی را موسس سلطنت پهلوی می دانند.
این افراد از شخصیت و قدرت فوق العاده ای برخوردارند.برای مثال همان طورکه در فیلم در چشم باد ملاحضه کردید زمانی که رضا شاه برای استعفا دادن پیش او رفت حتی از جای خود بلند هم نشد و در همان حالت درازکش به رضا شاهی که ان زمان برای خودش کسی بود و به قلدری معروف بود گفت:استعفایت را بنویس.
جالب است بدانید که:در این فیلم نشان داده میشود که کاغذی که در ان استعفای رضاشاه نوشته شده و توسط فروغی امضا گردید در گوشه ی بالایش علامت گونیا و پرگار(یکی از اصلی ترین علامت های فراماسونری) بود.
پس از عزل رضاشاه انگلیس تصمیم داشت که نوه ی احمدشاه را دوباره به قدرت برساند.اما محمدعلی فروغی به دلیل هوشی که داشت گفت:بنده این کار را صلاح نمی بینم از این کار جلوگیری کرد.
زیرا با این کار مردم ایران می فهمیدند که چه کلاه گشادی سرشان رفته است.

محمدعلی فروغی از روشنفکرانی است که کتب شرح بر سعدی و شرح برشاهنامه را نوشته و نیز ترجمه شاهنامه به زبان فرانسوی از تالیفات اوست.وی دانشگاه حقوق را راه انداخت و در ان فراماسونری کهن را با فراماسونری نوین پیوند داد.

شاید باعث تعجب شما شود.اما یکی دیگر از فراماسون های رتبه ی 33 کسی نیست جز نقاش بزرگ کمال الملک:

رضاشاه هر کاری کرد کمال الملک نقاشی اش را نکشید و به او گفت:تو کسی نیستی که نقاشی ات را بکشم.



 

۵.عدد 666:

1.تحت عنوان شماره تلفن شیطان و چیزهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و. یکی از مهمترین اعداد فراماسون هاست.
2.هر عددی که مربوط به ادیان الهی باشد فراماسون ها به نشانه ی مخالفت ان را برعکس می کنند و از ان استفاده می کنند.عدد 999 در آئین مسیحیت علامت منجی است و برعکس آن عدد 666 برای فراماسون ها مقدس است.

3.مثلث هگزگرام یا 6 گوش که علامت اصلی فراماسون هاست و علامت پرچم اسرائیل نیز است دارای 6 زاویه 6 ضلع و 6 مثلث کوچک است
که در مجموع میشود 666.

نوید شتابی فرد بازدید : 94 1392/07/08 نظرات (0)
همانطور که از اوضاع دنیای امروز و جنگ های ناگزیر و بی دلیل مطلع هستید . سعی داریم با مجموعه مطالبی پیرامون « دجال در عصر حاضر » در خدمت دوستان عزیز باشیم.
زین پس علاقه مندان هرروز منتظر پسی در این زمینه از زدفان نیوز باشید.
شاید کم و بیش مطلع باشید که ماسون ها یا به گفته خود آنها که خودشان را پسران نور می نامند با تمام ادعای زیرکانه بودن کاملا نماد گرا هستند و در ادامه این پست سعی در به تصویر کشیدن نمادهای این وادی داریم.
در این پست تقریبا کلیه ی نمادهای شیطان پرستی ؛ نظم نوین جهانی ؛ و… فراماسونری را به تفکیک شرح می دهیم!
**/ پرگار و گونیا:

این شکل نماد اصلی فراماسون ها می باشد که در آن پرگار و گونیای برعکس که علامت بنّایی است وجود دارد . حرف G که در وسط این آرم نوشته شده مخفف کلمه (Goat) به معنای «بز» می باشد . که پیرامون آن نیز توضیحاتی خواهیم داد. (إن شاء الله)
در این عکس نماد پرگار و گونیای برعکس را مشاهده می کنیم که در موارد مختلف از جمله آرم پلیس کانادا به کار برده می شود. این نماد در موارد دیگری مانند میادین اصلی شهر در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی استفاده می شود .
**/ بز بافومت (Bophomet):

این شکل مربوط به یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستی است ؛ به نام «ستاره پنتاگرام» که در وسط آن سر بز یا همان (Goat) را ملاحظه می کنید . در این شکل چهار عنصر آب (که در وسط شکم آن شکل ماهی و نماد آب است مشخص می باشد ) ، خاک (که در زیر پای بافومت قرار دارد) ، آتش (که در مشعل فروزان روی سر بز می باشد) و باد (که از وجود ماه و خطوط اطراف آن معلوم می شود) و دو جنسه بودن این بز که دارای یک بازوی مردانه و یک بازوی زنانه و قسمت های دیگر بدن وی که نشان از تقابل و آمیزش جنسی می باشد از بارزترین ویژگی های بز بافومت می باشد .
در عقیده شیطان پرستان «بز بافومت» نماد شیطان و قدرت تاریکی ها است که سر آن در یک ستاره پنج پر (inverted pentagram)(7) گنجانده شده است . که ستاره معروف پنتاگرام که رأس آن روبه بالا است نماد این چهار عنصر و راس آن نماد روح انسانی و معنویت آن است که شیطان پرستان با وارونه کردن آن روح را زیر پا قرار داده اند.
**/ کلید آنخ (Ankh) :

همان طور که گفتیم اهرام ثلاثه مصر از جمله افتخارات فراماسون هاست . به همین دلیل است که نمادهای مصر باستان در این فرقه به وفور یافت می شود.
نمادی که در شکل بالا ملاحظه می کنید کلید (آنخ) می باشد که در زمان مصر باستان در دست کاهنان معابد بوده است . کلید آنخ نماد حیات وجاودانگی می باشد که هم اکنون در فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری استفاده می شود . آنان زن را نماد حیات و جاودانگی می دانند به همین دلیل از این نماد استفاده می کنند . در شیطان پرستی Ankh نماد و سمبل شهوت و سکس می باشد .(۸)
**/ ضد مسیح (Anti Christ):

در شکل بالا که ستاره پنتاگرام در وسط دیده می شود خصومت شیطان پرستان با مسیحیت آشکار می شود.
از دیگر علامت های شیطان پرستان آنتی کریست (Anti Christ) به معنای ضد مسیح که به صورت صلیب برعکس می باشد . شیطان پرستان با اینکه در واقع در مقابل تمام ادیان ایستاده اند اما خصومت و دشمنی خاصی با مسیحیان دارند(۹) به همین علت علائم و نمادهای آنان را مورد استهزاء قرار می دهند . در ادامه این دشمنی بیش از پیش مشخص می شود.
**/ نماد کابالا (x) :

یکی دیگر از مهمترین نمادهای کابالیست ها و شیطان پرستان (X) که امروزه متأسفانه در ایران به عنوان بوگیر اتومبیل به وفور استفاده می شود.
**/ دست شاخدار (Cornuto):

علامت دست شاخ دار(Cornuto) نماد ارادت به شیطان (بز) است که شیطان پرستان از آن در مراسم مختلف برای نشان دادن هویت خود استفاده می کنند. این علامت را بعداً بیشتر خواهید دید ؛ که شخصیت های مختلفی از آن برای نشان دادن هویت اصلی خود استفاده می کنند . از این نماد در گروه موسیقی هوی متال نیز استفاده می شود .
**/هرج و مرج (Anarchy):

این نماد عمدتاً مورد استفاده گروههای هوی متال است که از جمله نماد های فراماسونری می باشد . حرف« A » مخفف کلمه«Anarchy» به معنای هرج و مرج و نابسامانی است . و به این گروه آنارشیسم اطلاق می شود این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است « هرچه تخریب کننده است ، تو انجام بده »
در شیطان پرستی همه چیز آزاد است . هر نوع لباس ، تفکر و عملی آزاد است. و هیچ چیزی انسان را از خوی حیوانیت و مست دنیا باز نمی دارد . لذا می بینیم که شیطان پرستان خواهان بی نظمی ، قتل انسان به عنوان قربانی و حتی خودکشی (که کمال افتخار برای یک شیطان پرست می باشد) هستند .
**/ چشم شیطان(Eye of satan):

این نماد به معنای چشم شیطان «نظارت و اقتدار» کمتر شناخته شده است. فراماسون ها از این نماد زیاد استفاده می کنند. از دیگر نام های آن چشم همه بین (All seeing eye) می باشد که در طراحی دلار نیز به کار رفته است . که اگر دقت شود تک چشم چپ می باشد که در مورد دجال در روایات نیز آمده است .(۱۰)
**/ صلیب شکسته یا چرخش خورشید(or sun wheel swastika) :
چرخش خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ های دینی همچون کتیبه های برجای مانده از بودایی ها مقبره های یونانی دیده شده است .
این نماد بعد ها توسط هیتلر به کار رفت ، لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان پرستی کردند .
**/ Goat Head (سر بز):

بز شاخدار ، بز مندس mendes (همان ba’al بعل یا اُسیروس ، خدای باروری مصر باستان) بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی). این یکی از راههای شیطان پرستان برای به سخره گرفتن مسیح است زیرا گفته می شود که مسیح مانند بره ای برای گناهان بشر کشته شد و خود را برای نجات بشر فداء نمود .
**/ چشمی در حال نگاه به همه جا ( چشم همه بین All seeing Eye):

شیطان پرستان اعتقاد دارند چشم در بالای هرم چشم شیطان است که بر همه جا نظارت و اشراف دارد این علامت در پیشگویی ، جادوگری و کنترل های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می گیرد .
آن ها معتقدند این چشم لوسیفر شیطان است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی ها حکومت می کند . کافی است به دلار ، پول رایج آمریکا نگاهی بیندازید . این علامت اساس نظم و ساختار نوین جهانی است (novus ordo skolorum) که در شکل صفحة بعد به زبان لاتین مشخص است . که ترجمه آن به انگلیسی (New order of the Ages)می شود.که در شکل پایین صفحه به آن اشاره شده است
**/ ضد عدالت (Anti justice):

از دیگر نمادهای شیطان پرستی آنتی جاستیک (Anti justice) به معنای ضد عدالت این تبر رو به بالا به معنای عدالت و رو به پائین ضد عدالت است . شیطان پرستان برای نشان دادن مخالفت خود با عدالت اجتماعی از هیچ فعالیتی مضایقه نمی کنند .
**/ اعداد ماسونی:

در فرهنگ فراماسونری همانند دیگر مذاهب اعدادی خاص جنبه تقدس به خود گرفته ، و بیانگر عقاید و تفکرات ماسونی و گاهی مخالفت با سایر ادیان می باشد .
*عدد ۱۳:

عدد سیزده در برخی از ادیان از جمله مسیحیت از اعداد نحس و شوم تلقی می شود ، مسیحیان کمتر از این عدد استفاده می کنند . تا جایی که در ساختمان های خود به جای طبقه سیزده عدد ۱+۱۲ استفاده می کنند . لکن این عدد برای شیطان پرستان و ماسون ها عددی مقدس است .
این نماد در طرح یک دلاری به کار رفته است، که در آن ۱۳ شاخه زیتون در پای چپ ، ۱۳ تیر در پای راست ، ۱۳ ستاره پنتاگرام در بالای سر که مجموعاً ستاره هگزاگرام را تشکیل می دهند و ۱۳ خط سفید و قرمز بین دو بال عقاب که در پرچم امریکا نیز به کار رفته است قابل مشاهده می باشد . همچنین هرمی که در سمت راست تصویر قابل مشاهده است نیز دارای ۱۳ طبقه می باشد . که اگر نماد پرگار و گونیای برعکس را روی این شکل پیاده کنیم حروفی که در دور حرم جدا خواهد شد کلمه mason را تشکیل خواهند داد .
*عدد ۳۳:

از دیگر اعداد مقدس فراماسون ها عدد ۳۳ می باشد که فراماسونرهای اعظم دارای این درجه خواهند شد .
ساخت یک دلاری و طراحی نمادهای آن حدود شش سال به طول انجامیده است. جرج واشنگتن (Washington) اولین رئیس جمهور امریکا و فراماسونر اعظم می باشد که دارای درجه ۳۳ است و عکس وی در طرح یک دلاری به کار رفته است .
*کاخ سفید:

تصویر روبرو نقشه هوائی شهر نیویورک را مشخص می کند. در این عکس اگر خطی مطابق شکل از ساختمان پنتاگون(وزارت دفاع امریکا) که در پائین شکل مشخص است به کاخ سفید(White house) محل تلاقی دو خط رسم و از آن به یکی از اصلی ترین ساختمان های ماسونی به نام جفرسون کشیده شود زاویه ای که از این دو خط حاصل می شود ۳۳ درجه می باشد . نکته دیگری که در این تصویر وجود دارد ساختمان کاخ سفید است که با چهار میدان اطراف خود ستاره پنتاگرام را تشکیل می دهند .
*سازمان ملل:

شکل روبرو آرم سازمان ملل را نشان می دهد که در آن سیزده پر زیتون در دو طرف کره زمین قرار دارد و همچنین خطوطی که کره زمین را به ۳۳ قسمت تقسیم کرده است نمایانگر عدد ۳۳ می باشد .
(جان اف کندی) تنها رئیس جمهور ضد ماسون ایالات متحده بود که در زمان ریاست جمهوریش در شهر دالاس ترور شد . در شکل شهر دالاس نشان داده شده است که نزدیک مدار ۳۳ درجه می باشد .
صحرای هرمجدون یا آرماگدون که در اسرائیل قرار دارد و به اعتقاد یهیود آخرالزمان ، منجی یهود در این صحرا ظهور می کند ؛ نیز نزدیک مدار ۳۳ درجه می باشد . جنگ ۳۳ روزۀ لبنان که در روز سی ام آتش بس اعلام شد ولی بی هیچ دلیلی تا روز سی و سوم ادامه پیدا کرد نیز در نزدیکی مدار ۳۳ درجه رخ داد .
همچنین عملیات صحرای طبس وبمب اتمی امریکا درناکازاکی نیزدرنزدیکی همین مدار صورت گرفت .
* عدد ۶۶۶:
از دیگر اعداد معروف شیطان پرستان عدد ۶۶۶ می باشد، به عقیده آنان در ششصد و شصت و ششمین روز از خلقت حضرت آدم شیطان او را از بهشت راند . از این عدد به عدد وحش یاد می شود که نمایانگر شیطان است .
۶۶۶ سمبلی است که به عنوان شماره تلفن شیطان از سوی گروه های هِوی متال ، وارد ایران اسلامی شده است اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان پرستان تلقی می شود . از سال ها پیش تا کنون این عدد با اشکال مختلف روی دیوار شهرهای بزرگ نقش بسته است .
برخی معتقدند این نماد هم بهانه ای است برای گسترش نمادهای این افراد .
حرفF ششمین حرف از حروف الفبای انگلیسی است که با کنار هم قرار گرفتن ۳ F عدد ۶۶۶ پدید می آید . در برخی از بارکدها دو خط در اول وسط و آخر بارکد همانند شکل بزرگتر از سایر خطوط مشخص است که نماد عدد ۶۶۶ می باشد.



درباره ما
Profile Pic
ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 1,531
  • بازدید سال : 4,574
  • بازدید کلی : 927,489